here comes a regular

Overall så har detta varit en ganska shitty dag, inte så bra alls trots "sol och värme" för det var då bara under kvällen hemma i Boden jag fick uppleva den. Eller att vara med tjejerna gjorde väl dagen bättre också. Men annars är jag sjukt less på skolan, vädret, att frysa och att ha skavsår. Började också idag överväga om det skulle vara värt att byta till Boden, (trots allt hat som varit mot björknäs på sista tiden) så hade det varit skönt. Även om jag funderat på det förut kändes det extra lockande idag. Hade tänkt lägga mig tidigt så man tjänar några sömntimmar på att ha sovmorgon, meeeen så blev det inte heller. livets besvikelser. jaja. vill utomlands också. men hittar ingen resa vilket suger. ska sova istället. godnatt

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0