Mukkalahej!

Jag och Fanny påväg till Julia i sävast. Så säger hon vars vi ska plinga och att dom står i busshållsplatsen så vi kommer av rätt (jag och fanny är lite retarded). Så far bussjäveln ut ur sävast? Till typ Avan!?
Så får vi gå... Det är andra gången jag får gå därifrån för det finns ingen busshållplats där Julia säger att det finns en. Så lita inte på henne. PUNKT.
I övrigt hade vi en helmys kväll! ♥

Måste bara skriva ner några sköna kommentarer från ikv:

Emma: När jag var liten ville jag ha en liten noshörning.
Liv: Jag ville ha en minigris.
Fanny: Jag ville ha en såndära... eh.. hundvalp! :D

Julia: Haha, precis som du emma, typiskt dig!
Emma: jag kan väl inte vara lik alla i filmen?
Julia: jo.. alla är ju lika knäppa.

Liv: Sådär brukar jag också göra! Först suger jag av den, sen slickar jag på den.

Liv: Detdära är i Göteborg, Uddevalla, jag har gått där! (hel stolt)
Fanny: Det dära är värmland... -.-'
Liv: eh...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0