For as long as I've got you, I'll be allright

Sitter här och förgrinar till imorgon. Imorgon är ju den dagen jag önskat aldrig skulle komma...
Visst lite skönt med sommarlov, men jag skulle nog hellre fortsätta i min klass än att ha sommarlov. Just nu känns det inte såhär "lite tråkigt" utan mer som att min värld kommer att gå under.

För liksom hur mycket som har hänt i mitt liv sedan trean, vad som än har gjort mig ledsen eller osäker. Så har klassen alltid varit där och med er var allting precis som vanligt. Som en stabil punkt.
Gud, om jag redan lipar nu, hur kommer jag se ut imorgon då?

Ni är så fina allihop.
It hurts to to think of what we leave behind.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0