Ta fram eran carebox!

STEG 1
Namn: Emma Wiberg
Födelseplats: Boden
Bor: Svea (h)
Ögonfärg: Blå grå
Hårfärg: ljusbrunt,


STEG 2
Skor som du bar idag: Har inte gått utanför dörren... (a'
Dina svagheter: venne.. jag blir lätt avundsjuk typ
Rädsla: Ålder, att bli gammal !
Första tanke när du vaknar: CARPE DIEM (L)

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola!
McDonalds eller Burger King: Burger King
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklad
Lycka eller kärlek: I lycka ingår kärlek 


STEG 5
Svär du: sometimes
Sjunger du: lite för mycket ;)
Duschar du varje dag: japp
Gillar du skolan: ja
Tror du på dig själv: ja

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Shoppat: säkert lite
Ätit en hel ask müsli: nä?
Ätit sushi: nope
Stått på scen: Jag ägde i dundret! 
Skejtat: skejt is life! <333
Bakat: tror jag nog
Stulit något: linns mjukisar 
Ljugit: Inget betydelsefullt
Rakat dig: ah
Kysst någon: ja 
Kramat någon: ja! :)

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn: Pling Plong
Hur vill du dö: lyckligt
Vad vill du bli när du blir gammal: SKA EJ BLI GAMMAL !?!


STEG 10
Vad ska du göra i sommar: leva liiiivet
Vad ska du göra i vinter: hoppa i snö
när tar du studenten: fattar inte 
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: inte fan vet jag -.-'
Vad händer till helgen: Galtis
Vad vill du helst göra just nu: Umgås med Bert typ

Säkert ngn som hade tråkigt som läste hela?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade tråkigt :o

2010-03-04 @ 20:39:10
Postat av: julia

jag har ett liv jag vet :)

2010-03-04 @ 22:22:41
URL: http://mattssonbrannstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0