Boden - Galtis - Boden

Underbart rolig helg. Samla typ några veckors glada miner och skratt och placera dom på tre dagar. Haha, nästan så känns det.
Vi har gjort som vi brukar, äta, snowboard, slalom, äta, stjärtlapp, skratta, busa och spela kort. Orkar inte med bilder. Om några undrar vilka vi var där så var det jag, Caroline, Gustav, Linnea och Ellen med familjer, Linnea Vikström var också där så fredag åkte jag mest med henne.
Hoppas alla mina 3928759 läsare har haft ett lika bra lov som jag! :)

Kommentarer
Postat av: Renekatarina

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-05-05 @ 07:51:07
URL: http://renekatarina.blogbloc.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0