HEJ HANNA!

Lästa Hannas blogg, hon har tråkigt och allt sånt...
Då kom Empix på att hon ska göra Hanna glad! :D
Och så kom en snilleblixt.. SKRATTBOKEN!
Så... här kommer några skämt som ska få dig att bli gladare Hanna!

- Mygg är som ungar. När dom är tysta vet man att dom har någonting för sig!

- Finns det något värre än att hitta en mask i ett äpple man just bitit i?
- Ja, att hitta en halv mask!

- Får jag tala med kocken!
- Varför det?
- Jo, jag är limfabrikant och vill gärna ha recept på såsen.
- Om direktören inte anser att jag kan få högre län så nöjer jag mig med att få den nuvarande, bara jag får den oftare.
- Hovmästaren, det är en snigel i min sallad!
- Tack, det var bra att ni sa det så jag inte glömmer att skriva upp det på notan!
- Det här brevet är alldeled för tungt, ni måste sätta på fler frimärken.
- Jamen då blir det ju ännu tyngre!
- Har professorn någon familj?
- Ja, två döttrar. Båda är flickor.
- Hörde du hur Olsson snarkde i kyrkan så det riktigt ekade?
- Jovisst, oljudet väckte mig.


Dom flesta skämten fattar man inte och dom var inte så roliga heller men du har du ngt att göra! :D

HAHAHA, nu kom Lotta! ;*

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHHAHA

2009-09-05 @ 22:54:48

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0