Trick or Treat

Igår

Efter att jag och jocke tråkat ihjäl i ngn timme så drog han till O.J och jag till Albin.
Heh, Linus & Emil kom också.
Sen så busade dom liiiiite.

Jag och Albin drog till Konsum och köpte cola, sen blev det max.
Sen blev det film med Elina, Karro, Emil, Linus och Fanny.
Skräckis, med en söt fiskpojke i.

Jag (feg som man blev efter filmen) vågade inte gå hem själv till Sveah (a'
Så Emil fick följa mig hem, tack Emil!

Min och Albins måltid



Kvällen idag blir nog super mys!

Elina
Matilda
Hanna
Linn

Cissi


Kommentarer
Postat av: emelie gustafsson :)

haha okej det låter inte kul att radera sms i sömnen haha tänk om man har ett jätte fint sms åsså ba morgonen efter så är det borta :( XD

2009-10-31 @ 15:40:29
URL: http://emeliiiegustafsson.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0