Muffins misslyckande

Åh, hade varit sugen på att baka hela dagen och satte igång direkt jag kom hem.

Det blev kladdkaka men när smeten var fördig så åt jag upp typ 3/4. Det som blev kvar fick bli muffins bestämmde jag!
Efter att jag stoppat in muffinsen i ungnen började jag göra en kokos blandning som jag hade hört var god, hade inget recept på det.. så det blev lite av varje. Blev väl ätbart, men det var så varmt så jag brände tungan.
Sen kom jag på att jag glömt ta tid på muffinsarna och hade ingen aning om hur länge dom varit inne. Jag öppnade ungnen och klickade på kokosblandningen på en av muffinsarna, sen såg jag hur alla muffinsarna sjönk ihop och blev helt jävla slaskiga!?
Då blev jag ledsen och satte mig på stolen och tyckte synd om mig själv.. tills jag kände lukten av någonting brännt.
Det var ju såklart kokossaken som bränt fast och stank som fan. Medans jag försökt åtgärda det blev såklart muffinsen också brända och äckliga.

Blir nog att bjuda Carro på dem när hon kommer hem :D

Nu sitter jag här, illamående, trött och ont i tungan... (N)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kanske borde bjudit hem mig och linn iallafall ;)!

2009-12-10 @ 16:54:11
URL: http://hannanttila.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0