Undarbara vardag, du gör mig lycklig

Är verkligen superglad varje dag. Hinner med så mycket!
Hade två lektioner idag, mellan dem var det tre timmars hål. Det använde vi bra genom att roa oss i biblioteket och sedan gick jag, Hanna och Therese till Waldorf och blev sådär sjukligt mätta. Jag och Kajsa slutade tidigare på spanskan (ovanligt hehe), kom hem lite tidigare och åkte till mormor. Städade, tvättade fönster, lagade mat och åt riktigt gott, hur trevligt som helst! Step in efter det, ställde mig på crosstrainern och hipsvips hade det gått 40 minuter! Gjorde lite annat också men nu är jag hemma, OCH KLOCKAN ÄR BARA ÅTTA!

Där kom en detaljerad beskrivning av min trevliga perfekta dag. Ikväll blir det tisdagens desperate housewives och plugg som gäller.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0