Perfectly matched

Våran första tjejkväll! Haha, 2009 hos Matilda, vi kände knappt varandra utan hade bara varit några dagar i Galtis tillsammans. Det första som hände när jag kom in var att Matilda hoppade på mig och kletade något sorts läppstift över mitt ansikte och mitt hår. Hahah!
 


Sedan på Elinas födelsedag hade vi en av de mysigaste kvällarna jag minns. I åska och regn cyklade vi till godisarenan och sjöng och skrattade. När vi satt där hade jag ingen aning om att två år senare skulle vi alla vara bästavänner och göra nästan allting tillsammans. Jag är så sjukt glad att vi av en slump träffades i galtis 2009.


Kommentarer
Postat av: Elle

Okej.. Jag drev bara när jag sa att jag inte har förändrats... HAHA! herregud..

Ni är bäst, älskade vänner!

2011-07-05 @ 18:48:17
URL: http://annaaelina.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0