PLASK

Tänkte bara visa en rolig sak som hände när jag var i Turkiet. Jag och Caroline åkte såndär paragliding, parashooting eller vad det nu kallas. Det var verkligen otroligt roligt när man flög upp i luften sådär!
Men sedan ganska tidigt började dom dra in oss igen... och vi tyckte det gick ovanligt fort. Sedan när vi kollar på linan ser vi hur den ligger på vattenytan och börjar sjunka! (Den ska ju liksom vara spänd).
Haha! Då inser vi att något är på tok, vi ser vattenytan komma närmare och närmare tills våra fötter tar i vattnet. Fort hände det, där ligger vi och plaskar fastspända i anordningen med metallpinnar och rep. Haha! Förutom att jag trodde att hajarna skulle äta upp mig där jag låg mitt i havet så kunde vi inte sluta skratta. Vi var så shockade tror jag! Sedan kom dom inte och hämtade oss på minst fem minuter. Hörde i deras walkietalkie att det var en " crazy shaking mother on the beach" hahaha, såklart var det mamma (och hela cleopatrastranden med?) som sett oss crascha.

Förklaring - Båten hade gått sönder och därför crashade vi och därför kunde de inte hämta oss. Vi fick tillbaka pengarna och sedan på kvällen när han kom till hotellet för att sälja bilderna var det är riktigt skamsen kille vi träffade haha! Vi fick bilderna för ett riktigt bra pris också såklart.






Åh hade verkligen velat känna dendär känslan igen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0