Sjukling

Är hemma idag, mår inte alls bra. Har typ feber och all sån shit, underbart.
Haha, när man är sjuk så vill typ alla bara tare lugnt och vila. Men jag får typ världens panik för jag tycker jag ska hinna med så mycket som möjligt när jag ändå är hemma och inte har några måsten.
Men ska försöka ta det lungt nu.. och se tv typ.

Sitter och kikar på gamla bilder för att kolla lite olika hårfärger..
Jag ska nog bli blond igen, i sommar kanske. Men när jag ser bilderna blir jag lite sugen att ha grått hår igen...
Hm, detta är inte lätt. Aja, kommer nog vara brunett ettt tag till.


Kommentarer
Postat av: !

Alla är sjuka :(

2010-02-03 @ 23:07:39
URL: http://!

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0