Ögondrogen tillbak

Idag mellan typ 10 och kvart över tolv satt jag på vårdcentralen. Skulle bara kolla så att jag inte hade drabbats av körtelfeber, eftersom att flera i klassen har det och jag kan ju inte påstå att jag är 100 % frisk. Var då tvungen att ta blodprov och lite sånt och det är verkligen inte min grej asså. Jag tycker det är riktigt obehagligt! Och efter blodprovet blir nästan allt svart-flimmrigt och jag hör inget osv. Så dom var tvungna att öppna fönstret, ge mig vatten och justera stolen till en "säng" osv, hehe. 
Men mycket lättad gick jag därifrån utan körtelfeber! :)
+= Nej, tack.

Efter skolan gick jag till korpen och var sedan med Cissi! :)
Ps. Om det var ngn halvtrög person som inte fattade rubriken och nu tror att jag tar nå jävla knark, kan jag säga att så är inte fallet. Alltså behöver ingen fundera mer på det ;)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0