Min helg

Har varit superbra! Har kanske inte gjort så mycket, men det har iaf varit mysigt.
Fredag var jag bara hemme med Carro & Gustav, bakade lite osv.
Lördagkväll spenderades i stort sett med Philip, det var väldigt trevligt eftersom vi inte umgås så mycket annars! :')


Och sen idag på alla <3 dag, har jag varit med ngn jag älskar.
Den underbara organismen Linn Hällefors <3
Vi har hittat på lite bus, en del gick hyfsat bra.. vissa inte (; Men vi har roat oss och haft kul. Sen konfa på det, träffa mer söta människor och åt lite godis.

Livets svängar är snabba, och nu är det superbra igen. Ska vara med Charlotta imorgon tror jag?
Ska även åka lite bräda/slalom med Elin när tiden tillåter.

- Håll ut, det kommer bättre tider ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0