den här vägen har bara plats för en person

Hali-Hallå! - magnus
Gårkvällen spenderades lite med Linn och resten med Sandra och Matilda.
trevlans!

Visste ni att:

- Jag har kommit på det coolaste som finns.
- Jag har börjat lägga upp mer bilder på bdb
igen.
- Jag har inte sminkat mig sen i Söndags.
- Jag ska bli brunett.
- Jag har slutat äta godis.
- Jag har fäst mig extremt vid Gusten.
- Det finns en person jag inte kan sluta glo på.
- Julia Mattson har feber.
- Jag kommer lägga upp några bilder nu.


mitt och Linns arbete i NO/bild

heh, tråkig morgon. älskar halsbandet.

Gusten

do viđenja

Kommentarer
Postat av: Julia

buu för feber, Emma har ett fint halsband (:

2009-10-16 @ 10:01:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0