Söta mail

Hihi, hittade lite söta mail från när man var lite mindre! några exempel:

E: I like you
F: Vad betyder det??

--------

A: Visst är du singel?
E: aa
A: Men jag vågar inte fråga på dig för om du säger nej, är det ju kört! Men kan hända att jag frågar igen om någon dag...
E: okej :)
A: Men hur många procents chans är det att du säger ja om jag frågar? av 100?
E: många...
A: typ 80?
E: Lite mer kanske
A: ok, får jag chans på dej?
E: aaa
A: okej, sa du ja? ÄR DET SANT?
E: mm
A: Love you forever!

lite senare...

A: Du, jag älskar dig asmycket! vi ses väl på Onsdag? hoppas det love you!


Hihi, kunde inte låta bli att tycka det var lite gulligt knas!
Valde att inte skriva namn (;

Kamrats goa' tider. 


Kommentarer
Postat av: Julia

ahhahah, vad sött (:

vad betyder det? och han säger att jag är dålig på engelska :o

2009-10-14 @ 09:40:40

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0