Nomy - We fall.

Asså vad f'n håller vi på med?
Förlåt för allt, ska verkligen försöka nu. Nu ska det bli ändring.

För det är nu jag inser, att jag håller på att tappa dig. Så sjukt, vi var ju bäst. Vi var ju fan coolare än alla andra typ: Herman likes you, Herman loves you, Herman wants you!
Hahha! du och jag, jag och du, vi.
Vi skulle aldrig göra såhär, vi gör inget heller, lixom det som är problemet.
Du ska bort under jul, länge. Vad ska jag göra då? Loven har alltid varit våran tid som.
Du är min lil kusin, min bästa vän. Vi känner varandra helt och hållet. Det ska inte bli såhära, det ska inte vara såhär. Vill bara att du ska veta att jag älskar dig genom allt.
Jag vill verkligen få tillbaka dig.



I gave myself some time today
Sat down and critizised my way
The dark was born and I could see
That love is not inside of me
Don't tell me I'm the only one
I've died of what this life has done

I can't hand over pain
This life is so hollow
And I can't make the rain
To drown my own sorrow
And I can't stand this life
When you are my poison
I'm cut by a knife
Of your devotion


Kommentarer
Postat av: lotta

jag hatar verkligen det hära

du är fortfarande min bästavän och det kommer du alltid att vara.

när vi träffades i fredags var jag så himmla glad för allt kändes som förut.

efter det har vi inte ringt, smsat eller någonting.

hatar det som pågår

vi får inte sluta som en och en

2009-10-28 @ 21:28:41
URL: http://charlottaaboman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar: Aw, tack, du med!:)

2009-10-29 @ 09:43:10
URL: http://justbyjenny.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0