Ciao!

Lyckad kväll igår enligt mig. Jätte kul att vi hittar på saker allihop ibland!
Min dag har hittils sett ut såhär:

Vaknade vid sju hos klara, tog bussen åtta utan att väcka dom andra (a'
Åkte till Sävast och hade lite skojj med laget.
Var lite med Elin och åkte sen tillbak till stan.
Gick direkt till morfar, fast han var inte hemma så jag och Eva satt bara och pratade :)
Kom hem, lagade mat och mig, Caroline & Gustav... sen åt vi.
Man hinner mycket när man vankar tidigt! :)

Ska börja fixa kläder och fixa mig själv för ikv blire sääävast !
Trore blir jätte roligt, ska var med laget hela kvällen och äta och leka osvosv :)



Bild från förra årets avslutning! :)

Kommentarer
Postat av: Nellie

Det där är absolut inte jag.

2009-10-12 @ 20:43:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0