hemma igen

låg och grinade imorse för att jag inte ville stiga ur sängen, tillbaka i boden igen haha. Tog massa bilder, men insåg  när jag la in dom i datorn att ingen gör paradiset rättvisa och därför lär jag inte visa så många. Saknar massa saker redan, och de saker jag kommer lida stor brist på är: 
1. Annanas, färsk annanas flera gånger om dagen. Min favvo frukt, ja den kommer jag sakna. Känner redan abstinensen komma. 
2. Alkohol, minst en drink om dagen, vem ska nu fixa det till mig? 
3. Sweet and sour sauce, vad jag åt minst varannan dag typ. Något jag aldrig äter hemma. Vet inte ens hur man gör sån, så det blir tufft. 
4. Lyxen, att inte behöva göra något själv. Inte ens måla naglarna. Nu måste jag både städa och laga mat, buhu. 

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är verkligen synd om dig!!

2013-03-31 @ 22:20:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0