det kommer aldrig va över för mig

Ungefär såhär glad är jag över att vara klar med mitt rum, efter att ha kollat igenom varenda pinal och slängt bort massa strunt. Nu är det mysigare och mycket bättre, även garderoben är fixad. Mindre nöjd över att jag inte ens har rört i plugget under lovet. Vilket innebär att jag kommer ligga efter ännu mer och blablabla, orkar inte riktigt skolaaaaa, trots att jag inte vart där på tre veckor. Men lite kul ska det bli att träffa klassen igen, fikade med Hildis idag och insåg hur mycket jag har saknat henne. Nu blidde det mycket babbel här, så säger godnatt. Och önskar mig själv lycka till denna kommande vecka. Lycka till Emma. Ha det bra. Ha det kul. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0