handla prylar

Var faktiskt sugen på att handla och skaffa nya prylar, hade en hel dag åt det och massa pengar att bränna. Men efter cirka 30 minuter i Luleå insåg jag varför jag hatar att shoppa, det är så otroligt jobbigt och tråkigt. Usch och jag plågade mig igenom några timmar med sällskap av Julia, Klara, Jonne och Hanna, bästaaa ni gjorde dagen lite roligare. Sen var jag så utmattad att jag somnade och busschaffören väckte mig på garnis så fick jag gå hem... najs.
Skaffade mig början till en fejkbränna som blir ett måste när vädret är så kasst. Köpte även lite studentprylar åt bästa Caroline.

Kommentarer
Postat av: June

Sv: Transdesign eller NailDeRoyal :)

2012-06-06 @ 09:56:22
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0