Jag säger hej, hej! vilken underbar dag det är!

Efter en dag inne i skolans lokaler var det skönt att springa runt och sparka boll på BB arenan i ca 1 timme. (Det var alltså på idrotten). Sedan for jag, min snygga tränings outfit och Linn mot staden!
Spänningen steg när vi närmade oss gågatan, vad skulle hända? Och där gick hon... hon var lika vacker som solens strålar. Hon log medan hon närmade sig oss. Avståndet mellan oss blev kortare och kortare, sedan var vi så nära att vi kunde tala med varandra... Sedan gick vi med Matilda till HM och jag inhandlade en skolavslutningsklänning, WEI! Efter det blev det glass på rönnbäcks med mina fina friends.
Glass glass glass, mer glass åt folket.


Vad roligt jag har hehehhehehhah.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0