HEJ DU DUMME

For till Luleå enkomt för att köpa denna på bikbok.
 
När jag kommer hem är jag ändå rätt nöjd fast jag fick stressa som en tok. Sedan pratade jag med Lotta i telefonen och hon frågar om jag köpte den blommiga saken som jag berättat om. Jag kollade ner på linnet jag hade i famnen och konstaterade att.. det inte är blommigt.
ÅH! SÅ TYPISKT.
Nu sitter jag här med denna!!! Som jag inte ville ha.. hur kan man ta så fel? Den är ju fin, men jag vill ju ha blommigt.
idiotiska jag. nu vill jag bara grina.
 


Kommentarer
Postat av: ELINAAA

följ till luleå på fredag så kan du byta deeen? :'))) :D

2011-05-18 @ 12:38:41
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0