The time of my life

De senaste två veckorna har jag solat, badat, skrattat, dansat, flygit, sjungit, ätit, rullat, partat, umgåtts och bara haft det sårdär superbra!
Klantat mig en hel del har jag också gjort, hehe. Det första jag gjorde när jag kom till Arlanda var såklart att lyckas slänga biljetten som skulle ta mig till Turkiet. Haha! Hittade den lite senare i en papperskorg när jag och min familj grävde som idioter i alla soptunner jag varit i kantakt med.
Här kommer en bunt helt oredigerade bilder! :) Vissa bilder är som "utsuddade" men det blir alltså så med kameran.








 



Kommentarer
Postat av: Elin N

Hej! Glömde senast fråga hur du hade det i Turkiet? Ser dock ut som om du haft det super!:) Haha, Det där med den borttappade biljetten, det skulle lika gärna kunna ha varit jag^^ Är likadan:D

2011-06-21 @ 20:59:21
URL: http://elinnordlander.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0