VAL..

hmnja, det är inte min starka sida..
Och dethär 'livsbestämmande' gymnasievalet närmar sig.

Jag är nästan helt säker på att jag vill gå Estetmedia eller Humanistiska. Det blir då i Luleå..
Visst, jobbigt att pendla men bussen går ju rätt nära ändå. Och Luleå har en hel del fördelar, kika in HÄR för att se dom ;)

Jag har liksom alltid önskat mig en omstart, nya människor, ny stad, att få göra ett nytt första intryck.
Det hade nog varit dumt att inte ta chansen nu, och börja gymnasiet i Luleå. För då får jag ju en sorts 'omstart',
då får jag chansen att börja om från noll.
Vara och bli sedd för den jag är nu istället för den jag alltid varit eller blir sedd som här.

Kommentarer
Postat av: Lisa

HUMANISTISKA FOR THE WIN !!!!!!!!!!!11

2011-02-06 @ 23:28:58
URL: http://precislisa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0