Hiss till Salong Saxarna!

Har precis varit och klippt mig... nästan inget hår kvar nu. Men mitt i allt fick jag något ryck och sa att jag ville ha kort snelugg, vilket jag också fick heh.

En sak jag inte förstår är att jag har nog ett av dom plattaste och rakaste håren som finns, och varje gång dom har klippt färdigt så envisas frisören med att platta det ännu mer!?
Det blir absolut ingen skillnad ju?
Haha! Berundrar dom för att dom kan hålla sig för skratt när man sitter där och ser ut som en äggskalle.




Kommentarer
Postat av: julia

haha, ja vi får döda Elina elr nå! elr all el? :) hahaha

2010-09-04 @ 17:23:02
URL: http://juliamattssons.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0