09/06 - 10

16.24 - Hoppas att min STÄDA ÄGER lista på spotify kan göra städningen lite roligare...

19.49 - GAAH, nu ligger jag efter i tids schemat!!!

20.27 - Städningen är klar, nu återstår bara en hel del fix inför imorgon!

22.04 - Gjort fotbad och håller på att måla naglarna. Sen återstår bara fixa till ögonbryn och epilera ben.

23.01 - Epilera benen var för smärtsamt, klarade inte ens 1 ben... Nu ska jag använda 1 miljon roliga krämer och sen sova. Ingen lång skönhetssömn för mig idag heller :(
Jag som burkar lägga mig så tidigt (n'

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Liv Brännström

DU måste hjälpa mig med det! :D

2010-06-10 @ 07:27:55
URL: http://liivbrannstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0