Saknar mina bruttor!

Efter att vi träffades i Galtis lärde vi känna varandra rätt bra.

Vi hade några super mysiga tjejkvällar med god mat.

Haha, och våra cykel turer genom stan ;)


Boden Alive, Luleå Kalaset, Statoil glass.
Vi har haft så roligt tillsammans! Jag saknar vårat lilla gäng.
Det kanske inte är detsamma mellans oss allihopa emellan, men vi kan ju ändå umgås?
Jag älskar er och kommer alltid ställa upp för er om ni behöver det.
Tack för ett bra år, jag vill att detta ska bli minst lika bra.
Elina, Charlotta och Matilda!
- Riktigt bra vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis!!! saknar allt vi hade ;(

2010-01-10 @ 19:23:36
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0