Om mig...

Är ju en dag sen om kalendern ska stämma med "dag 1" osv.. men jaja.

Jag bor och har alltid bott i ett stort vitt hus på Svea med min underbara familj. Jag är nästan alltid glad och har enligt mig (och lotta) väldigt bra humor.
Jag går skola på Fria Emilia och är nästan kär i min klass, jag har verkligen superkul varje dag!
Jag älskar mitt liv och alla i min närvaro. Som ni kanske märker har jag en väldigt positiv inställning till det mesta :) 
Min rädsla är dock att bli gammal, men jag håller på att skapa ett ungdomselixir...
Jag ogillar nästan alla djur och verkligen hatar när folk som själv valt att ha ett husdjur, sitter och klagar på att det är jobbigt.
Jag älskar att vara inpulsiv en av mina högsta önskningar är att få komma till Hogwartz!
 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0