Luleå bussen, 13.50

Sitter och läser bloggar, ngt som jag börjat underhålla mig själv med..
50 % av vad man läser är negativa saker, falskhet och svek osv.
Det värsta är att jag tror på nästan allt, det är nog så, Boden är typ 70 % fake!
Alla blir vänner, sviker varandra, blir vänner, bråkar osv.
Det tar juh aldig slut !
Finns det inget man kan göra åt det?
Föregå som gott exempel? Man kan juh iaf försöka..
Säger inte att jag är den bästa elr att jag inte är som alla andra,
men ska iaf föröska bättre mig på alla sätt jag kan.

Några bloggar som jag kan rekommendera:

ssandraniilsson.blogg.se
jjuliag.devote.se
linnhalleforsss.blogg.se
jjozefineboman.blgspot.com
hejhannna.blogspot.com
elinabokvist.blogg.se
charlottaaboman.blogg.se
matildarova.blogg.se
klarathemonkey.blgspot.com
uddamaludda.blogg.se

Kommentarer
Postat av: juliagrönwall

kul att du tycker om min blogg emma :) <3

2009-09-05 @ 20:32:16
URL: http://jjuliag.devote.se
Postat av: JOZEFINEBOMAN

puss bby! ;*

2009-09-07 @ 00:08:55
URL: http://jjozefineboman.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0