[email protected]

Jag har gjort klart min Engelska! Till och med övat på att redovisa! :'D
Men har ett helt SO arbete att göra, Suck! (n'

Jaja, har gjort något jag bestämmt att aldrig göra, köpt ugg's!
Lovade mig själv att aldrig köpa sånna, bara för att typ alla andra har sånna.
Men mina ugg's kan flyga! Det kan inte era (;
hiiiiiiiia hiiiiiia hiiia hiahiiiia!

Nu MÅSTE jag verkligen fixa naglarna, hitta kläder till halloween, smink? och städa det jobbiga rummet :(
Tror jag slår en pling till Linn också, min sötis har blivit sjuk.

Ehm, gullig picnik redigering jag kände för att göra.


Kommentarer
Postat av: matilda

AMEN GRATTIS SÖTNOS! <3

2009-10-30 @ 12:37:38
URL: http://matildarova.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0