Jag fattar inte.

Haha, började tänka på uttrycket " jag fattar inte" altså typ, "jag förstår inte".
Man kan ju irritera sig ibland på folk som säger så åt allt hela tiden.
Jag kanske säger det minst en gång om dagen...
Men man menar juh inte alltid att man inte förstår, utan jag kan säga " jag fattar inte" i lägen då jag menar:

- Jag förstår inte.
- Jag hängde inte med.
- Va?
- Jag hörde inte, kan du ta det igen?
- Jag orkar inte bry mig.
- Äh, skitsamma.
- Fan vad svårt.

osvosv.

Haha, blev ändå lite mer än der igentligen betyder.
Onödigt inlägg, men jaja.
Har lite tråkigt så jag sitter och äter kolasås och lyssnar på Gyllene Tider.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0