Underhållande

Underhållande test från: ssandraniilsson.blogg.se

PERSONLIGHET - JAG ÄR:
Smart: ohja
Långsam: sometimes 
Stressad: inte så värst
Tålmodig: eh?
Djup: skulle inte tro det
Öppen: ibland
Ärlig: oftast
Positiv: nästan alltid 
Rolig: heh, jag fattar min eegen humor, så måsta vara rolig
Ansvarsfull: nej

VÄNSKAP - JAG HAR:
Svikit en kompis: lite kanske
Förlorat en bästa vän: inte ngn som inte kom tbx
Sagt att jag älskar en kompis: ah!
Sovit med en killkompis: jies
Sovit med en tjejkompis: ja
Pussat en av samma kön: ja
Slagit en kompis: inte seriöst
En kompis som vet allt: tillsammans vet dom allt
Berättat hemligheter: ja

KÄRLEK - JAG HAR:
Blivit sårad: tror inte det
Haft stadigt förhållande: nej
Krossat någons hjärta: ja
Gett någon ditt hjärta: nä
"Playat": nja
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja
Sagt att jag älskar någon och ljugit om det: hm, ah lite oseriöst


FAVORITER:
Låt just nu: Just idag är jag stark - Kenta gustafsson x')
Pryl: mobilen, datan, cykeln
Film: många
Bok: mitt liv som gameboy nörd och Kurt kokar skallen! :D
Lärare i skolan: Jan elr Anders
Plats: smörblomman, Lysekil & Gotland
Frukt: äter inte frukt

ÖVRIGT - JAG HAR:
Sytt: ja
Opererat mig: ja
Cyklat omkull: onödig fråga
Sjungit i duschen: ah
Hoppat bungyjump: nä, då kan man tappa benen :)
Fobi för något: hade väl lite förut?
Sett någon dö: nä
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: jo


LIVET:
Svart eller vitt: båda
Rött eller blått: blått
Skriva eller tala: tala
Vatten eller cola: båda 
Nagelbitare: nejfan, aldrig
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: båda !
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: grönsaker
Film eller serie: båda typ
Sommar eller vinter: båda  
Fredag eller lördag: båda där åxå
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap:
Bio eller hemmakväll: hemmakväll

HAR DU:
Tagit pengar av dina föräldrar: brukar säga till
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: DAAH?
Mobbat någon: heh, venne
Tyckt att en lärare är het: HL <3
Kysst någon: jao
Skänkt pengar till behövande, hur mkt: 1 krona till Felica L
Hjälpt någon som har druckit: ah
Koss hörlurar: HAHAHAH,va?

BRUKAR DU:
Skolka: nope
Kolla på sexprogram, vilka: bolibompa
Spana in dom av ditt eget kön: lugnt
Lyssna på samma låt 36645 ggr: ahrå
Bli röd som en tomat när du blir generad: tror inte det
Ljuga varje dag : nae?
Sminka dig mycket: förut
Spela extra hög musik för att störa andra: heh, bara irriterande personer
Bli kåt av massage: HAHAHAHA
Lyssna på hiphop: jo

VÄLJ:
Dator eller tv: data
Kompisar eller flick/pojkvän: kompisar först iaf
Falukorv eller grillkorv : venne
En kompis som är rolig men dum eller en som är snäll men tråkig:
Sexnoveller eller porrfilmer: bryr mig inte

 

HUR:
Bra är du i skolan på en skala 1-10 : 10 enligt mig kanske,
Flirtar du: "Tjahahaha, ska du med hem till mig och äta glass.... osv" Linn vet x)
Många ggr har du färgat håret: kommer inte ihåg
Dricker du te (mjölk, socker): dricker inte te
Länge sover du på natten: beror på

VEM:
Av dina föräldrar gillar du mest: båda
Köper dina underkläder: jag
Stör du dig mest på i din omgivning: typ ingen, jonte?
Tog på dig sist: beror på hur man tänker
Tyckte du synd om senast: folk som har problem och ledsna och negativa och tråkiga
Fick du en kram av senast : klara tror jah


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0