Sjukt roligt!

Det är ad jag har haft i helgen iaf. Det slutatde inte så bra med stölderna och det, men det var faktistk värt det!
Asså jag verkligen älskar min klass, vill alltid vara med er. Känns kul när vi börjar umgås mer på fritiden.
Jag laddar kankske upp någon bild ifa Hanna skickar, eftersom att mina egna bilder försvann med mobilen.

Först kändes allt jävligt hopplöst utan mobilen, men efter ett långt samtal med mamma kändes allt bättre.
Tycker synd om Jonathan också :(

Iaf, denna helg är nog den roligaste på jäkligt länge.
Jag har varit med dom som nog känner mig bäst, vi har gjort så mycket tillsammans, vi förstår varandra, har samma humor osv.

Nu blev det ett väldigt lång och tråkigt inlägg, men får se hur mycket jag orkar skriva här.
Jag har ju som inget liv egentligen, så har inget att skriva om.


Jag riktigt älskar er allihop!
Linn, Hanna, Liv, Julia, Kajsa, Jonte, Henke, Filip, Vladde, Victor, Jesse, Albin och Alexander.
<3


Kommentarer
Postat av: Julia

vi älskar dej Emma<3

2009-12-17 @ 16:50:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0