It all begins with love'

Jag blir alltid så glad när jag hör din röst!
Allt du säger, låter så fint.

Du verkar så bra!
Allt med dig, verkar så bra!

Jag kanske inte ska ta åt mig för mycket av vad du säger medans " du är lite borta" haha, men du är så söt!.



Jag sitter bara hemma fortfarande, det är skönt att bara få vila ibland och att vara själv :)
Och när man bara sitter och har inget att göra så börjar jag tänka..

Och man har det riktigt bra igentligen!
Jag ska sluta klaga på saker tror jag, iaf försöka... även fast jag är en mycket possitiv person, så klagar man ibland (;
Man ska inte gämföra (stavning?) sig med andra, för ibland måste man bortse från alla andra.

Nu sitter jag bara och skriver av mig för jag vill dela med mig av min gladhet! :)
Men nu slipper ni läsa det, för jag ska sluta skriva nu.

Hare bra! ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det v;s bror? Som vi pratade om när vi borstade tänderna? =))))) ;) ;) ;) ;)



hihi :D

puss<33

2009-08-15 @ 00:57:35
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0