God kväll!

Hej, har tränat och duschat och nu sitter jag här i mysbyxor och min underbara vinter halsduk! :)
Jag har saknat den under sommaren.

Börjar vänja mig vid min nya hårfärg nu och är nog ganska nöjd ändå :)

Har ju också bestämmt att inte äta like mycket godis och läsk... Känns bra att minska på det lite,
så jag började med att försöka att inte äta godis Onsdag till Lördag!
Har funkat rätt bra! :D


Haha, och för att byta ämne så är lite jobbigt just nu för jag har tre stycken bloggar

- emmaawiberg.blogspot.com
- emmawibergg.blogspot.com
 och så denna
- emmaawiberg.blogg.se

Vet inte riktigt vilken jag ska ha kvar, ngt förslag?
Ska iaf fixa denna blogg lite när jag får tid (;

Ajja, hade igentligen tänkt gå ut ikväll och hitta på något.. men funderar på att stanna inne hemma och bara mysa och kanske se film.. :)

Nu ska jag nog inte skriva något mer ;)

Hare bra! ;*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0