Smile like you mean it '

Jag har kommit på att jag klarar typ inte av att vara själv speciellt inte när jag inte vill.
Jag blir typ galen...
Helt hysterisk! haha, nä, kanske inte riktigt heh, men ändå.
Jag sitter typ här och snackar med en jäkla blogg?


Hanna, du är för jäkla bra <3


Jag känner typ alla möjliga känslot just nu.
Dom flesta på ett mindre bra sätt.
Orkar inte skriva mer nu, för allt misstolkas bara.



Say goodbye to the world you thought you lived in
Take a bow, play the part of a lonely lonely heart
Say goodbye to the world you thought you lived in

I tried to live alone
But lonely is lonely, alone
So human as I am
I had to give up my defences

So I smiled and tried to mean it
To let myself let go...

Kommentarer
Postat av: hanna

hunny bunny you are my favorite biff.

nejmen.. du är bäst älskling

2009-08-19 @ 23:06:56

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0